Friday 17 February 2012

UFL - Saturday`s matches- Global Fc win





February 18, 2012

Dolphins United FC 1-5 Cebu Queen City United FC
2:00 pm Turf at Bonifacio Global City

Dolphins Starting XI: Lelis, Dumago, Echin, Caballes, Cuyos, Koppelman, Eupena, Tim Clemente, Delante, Baleos, Jeremiah James Clemente.

Cebu Starting XI: Isic, Cubelo, Menchavez, Villarico, Lirio, Villarta, Antony, Baunsit, Eborda, Cuison, Flores.

FULL TIME: Cebu Queen City United 5-1 Dolphins United
Cebu: Cuizon (15'), Villarico (19', 20'), Antony (61'), Arriola (76')
Dolphins: Clemente (67')


Kaya FC 3-0 Pasargad FC (LIVE ON AKTV)
2:00 pm UMak

Kaya Starting XI: Garmaroudi, Del Rosario, Rizaei, Semblat, Romero, Burkey, Dagroh, Mallari, Omura, Boley, Kigbu

Pasargad Starting XI: Golkhah (GK), Mahdavi, Torres, Madadi, Ghasemi, Padilla, Ujam, Labra, Mark Anthony Fernandez, Allan Rey Fernandez, Seifi


0-0 HT

1-0 Dagroh (Kaya)
2-0 Prince Boley (Kaya) PK
3-0 Nate Burkey (Kaya)

3-0 FT

Laos FC 1-3 Agila FC
4:00 pm Turf at Bonifacio Global City

13 min 0-1 Madrona (Agila)
37 min 0-2 Madrona (Agila)
0-2 HT
65 min 1-2 Jukes (Laos)
1-3 Madrona (Agila)
1-3 FT

Global FC 1-0 Stallion Gilligan's FC (LIVE ON AKTV)
4:00 pm UMak

Global Starting XI: Pascual, Guisso, Bahadoran, Elhabbib, Guirado, Obiang, Espinosa, Basa, Guirado, Barbaso, Hoshide

Global Subs: Cortes, Venida, Izo Elhabbib, de Murga, Kama, Nejib, San Martin, Maravilla.

Stallion Gilligan's Starting XI: Munoz, Italia, Nam, Albor, Baek, Park, Yoon, Hugo, Simpron, Lee, Braga.

Stallion Gilligan's Subs: Lozano, Doctora, Escoltero, Lestingio, Sobrevega, Gustilo, Pi

0-0 HT

1-0 ElHabbin (Global Fc)
1-0 FT

Team Socceroo FC 6-2 Sunken Garden United FC
6:00 pm Turf at Bonifacio Global City


2 min 1-0 Daniel Matsunaga
10 min 2-0 Christopher Roza
13 min 2-1 Romnick Jover (another goal by UFL top goalscorer !)
26 min 2-2 Karl Suay
38 min 3-2 Christopher Roza
42 min 4-2 Christopher Roza
84 min 5-2 Daniel Matsunaga
91 Min 6-2 Daniel Matsunaga

No comments:

Post a Comment