Saturday 4 February 2012

UFL - Sunday`s matches, Global win

February 05, 2012

Div 2 : Laos FC 0-2 Cebu Queen City United FC
2:00 pm University of Makati (UMak)

Cebu Queen City United Starting XI: Cubelo, Menchavez, Lirio, Rivera, Villarta, Antony, Baunsit, Eborda, Conmigo, Aguilar, Flores

Laos Starting XI: Dalman, Jukes, Altiche, Lear, Moreno, Ali, Diaz, Reis, Atienza, Hilvano, Franco Borromeo III

0-0 HT

57 min 0-1 Own goal (Rolly Lear)
76 min 0-2 Rommel Cuizon
0-2 FT

---------------------------------------------------------------------------------
Div 2 :Dolphins United FC 2-3 Pachanga FC
4:00 pm University of Makati (UMak)

Dolphins United Starting XI: Lelis, Saluria, Dumago, Echin, Cuyos, Eupena, Tim Clemente, Delante, Baleos, Calawood, Jeremiah James Clemente

Pachanga Starting XI: Ashime, Taculsame, Leonora, Bedic, Canedo, Fegidero, Jalsor Soriano, Diop, Dolloso, Ojamire, Llorente

6 min 1-0 Jerome Cuyos (Dolphins United)

1-0 HT

53 min 1-1 Canedo (Pachanga )
68 min 1-2 Soriano (Pachanga)
2-2 Jeremiah James Clemente(Dolphins)
75 min 2-3 Canedo (Pachanga
2-3 FT


---------------------------------------------------------------------------------
Div 1: Global 1-0 Green Archers United
4:30 pm Nomads Sports Club

Global Starting XI: Guisso, Bahadoran, Izo Elhabbib, Guirado, De Murga, Kama, Espinosa, Basa, Sylvain, Barbaso, Hoshide

Green Archers United Starting XI: Pasinabo, Soliman, Romero-Salas, Pasilan, Marcellana, Villaflor, Gaspe, Olowoyeye, Saraga, Celdran, Pacquiao


0-0 HT

Cedelf Tupas :
"Global GK Sylvain gets his matching orders for a foul on Oloweyeye outside the box. That's 2 red cards in 2 matches for him. Still 0-0."


Soliman red card (Green Archers )

1-0 Carli (Penalty Kick )


1-0 FT
----------------------------------------------------------------------------------


Div 2 :Union Internacional Manila 1-0 Manila All-Japan FC
6:30 pm Nomads Sports Club


1-0 FT

No comments:

Post a Comment